۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۲۳۲۹
مدير كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:

پل سر رُک در كيار 50 درصد پيشرفت فيزيكي دارد

مدير كل راه و شهرسازي استان در بازديد از منطقه مشايخ و دورك گفت : عملیات اجرایی پل سر رُک در بخش ناغان شهرستان کیا ر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
پل سر رُک در كيار 50 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم قاسمي در جريان اين بازديد كه با همراهي دهياران و شوراهاي روستايي منطقه از پل سر رك بود اظهار داشت : عملیات اجرایی این پروژه با برآوردی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است که اعتبار پل مذکور با پیگیری های انجام گرفته توسط مسئولین استانی و از طریق بنیاد برکت وابسته به دفتر مقام معظم رهبری تأمین می گردد.

وی طول پل را ۸۰ متر عنوان کرد و افزود : در پل مذکور دو دهانه ۴۰ متری با عرض ۵ متر و ۲۵ سانتی متر تعبیه شده است.

مدير كل راه و شهرسازي استان ابراز امیدواری کرد : پیش بینی می شود عملیات احداث پل تا پایان شهریور ماه به پایان برسد که با احداث این پل و راه های طرفین پل مذکور روستای سر رُک که تاکنون فاقد جاده دسترسی به محور دورک – معدن بوده است به جاده ارتباطی متصل می شود.

وي در ادامه از انجام عمليات مطالعاتي پل كل كله سر رك كه قرار است بصورت ماشين رو در آينده اجرا شود و انجام مطالعه سه راهي دوپلان تا سه راهي ارمند براي خارج شدن از حالت جاده روستايي و تبديل به جاده شهري خبر داد و افزود : در اين بازديد مصوب شد احداث پل جاده سبزه كوه به گندمان نيز اجرايي شود.

 روستای دورک اناری مرکز دهستان مشایخ درفاصله ۹۰ کیلومتری مرکزشهرستان کیار و ۴۵کیلومتری مرکز بخش ناغان، در منطقه ای کوهستانی و دره ای واقع شده است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۵۸

4 Feb 2020